Câștigă bani rapid cu xdMoney

ATENȚIE! Update 25.02.2018
XdMoney.club este SCAM. Nu plătește!
Site-ul sa schimbat în uzmoney.win sau aqmoney.win.
Din acest motiv cream aceste advertoriale și probe pentru a informa cititorii despre site-urile SCAM.

După o cerere de 175$ mi-au blocat contul pe motiv că am fost inactiv. Fără motiv deoarece la 2-3 ore intram să verific referrali.

Câștigă minim 100$ pe zi cu xdMoney.club

Recent am descoperit un site care promite că ar plăti 10 cenți pe vizualizarea unei reclame. Poți face aproximativ 100$ pe zi sau mai bine. Cel puțin așa scrie în condițiile și prezentarea acestui site. Spun că poți câștiga chiar și 3000$ pe lună. Față de alte ptc-uri care plătesc mult mai puțin m-am hotărât să îl încerc să vedem dacă este adevărat. Site-ul se numește xdmoney.club și iată cum funcționează:
1. În primul rând faceți cont aici.
2. După înregistrare vă puteți apuca de treabă. Tot ce trebuie să faceți, vizualizați reclamele de jos apoi adăugați codul din imagine și apăsați "CONTINUE". Detalii în foto de mai jos.

Castiga bani rapid cu xdmoney
Pasul 1 după ce vă faceți cont. Click pentru a vizualiza reclamele și începi să faci bani online
Pasul 2 castiga bani cu xdmoney.club
Pasul 2. Introdu codul ca în imaginea de sus și apoi click "CONTINUE"


Dovezi de câștig cu xdMoney

Așa ve-ți face cât aveți răbdare și timp. În dreapta la "Earned" observați cum se adun cenții. La o vizualizare de 10 reclame aveți un câștig de 1$. Comparativ cu alte site-uri de acest tip, acesta nu are o limită. Puteți câștiga cât aveți timp și chef de stat la click-uit. Iată cât am câștigat eu în 2 ore. Dovezi cu foto mai jos.

M-am apucat de click-uit serios pe data de 22.02.2018 la ora 13:53. Deja aveam 3$ în cont când m-am hotărât să fac foto pentru a demonstra și proba cum funcționează sistemul.


dovezi munceste acasa cu xdmoney.club
Vezi în stânga 3$ cu roșu și în dreapta ora și data cu alb


La ora 14:35 deja aveam suma de 52,2$. Observați că în 42 de minute am făcut 49,2$. Vezi foto.

dovezi castig munceste acasa
Vezi în stânga 52,2$ cu roșu și în dreapta ora și data cu alb
Bun, în acel moment m-am hotărât să retrag banii să vedem dacă este țeapă sau nu. Apropo, administratorii site-ului susțin că banii îi plătește prin următoarele metode care sunt variate față de alte site-uri de acest gen: Paypal, direct pe card, transfer bancar, Bitcoin sau chiar transfer prin Western Union.


Să revenim, m-am hotărât să retrag banii și surpriză. Îmi apare că nu pot ridica decât după ce fac minimum 160$. Mă gândesc că ar fi ok, nu ar fi nici o problemă mai ales că îi poți face rapid. Bineînțeles m-am apucat iar de treabă, însă cu pauze deoarece mai aveam și altele, până la ora 19:15 în aceeași zi am făcut 175,1$. Vezi foto.

dovezi castig cu site-ul muncesteacasa.com
Vezi în stânga suma de 175,1$ cu roșu și în dreapta ora și data cu alb

Dovezi de plată xdMoney

Am ajuns la suma de 175$ și am încercat să ridic banii prin metoda Paypal. În acel moment altă surpriză care mă face puțin suspicios în legătură cu seriozitatea acestui site. Spun că banii sunt aprobați, totuși cu condiția să aduc 40 de referrali în sistem după care banii vor fi virați în 5 minute. Vezi foto mai jos.

retrage banii de la sdmoney.com pe baza de referrali
În engleză explică faptul că banii sunt aprobați, totuși va trebui să adaug 40 de referrali în sistem

Alătura-te echipei pentru a ne convinge de plata xdMoney

Să credem sau să nu credem acest lucru? Eu unul sunt de acord să investesc puțin timp pentru a mă convinge. Dacă totul funcționează cum promit ei și cum ar trebui, deoarece în trecut am mai "lovit" câteva site-uri de genul, sunt bani de făcut ușor și repede, mai ales că pe această platformă sunt și dovezi de plată de la useri mai vechi. Dacă doriți să vă alăturați echipei mele pentru a ne convinge de acest fapt puteți accesa acest link sau bannerul de mai jos.

Promit că am să revin cu update-uri despre acest lucru pentru a ne lămuri clar dacă este adevărat sau nu. În cazul în care nu știți cum să aduceți referrali direcți, citiți acest tutorial pentru a învăța cum se face pe blogul muncește acasă.



Câștigă bani cu xdMoney

ATENȚIE! Update 25.02.2018
XdMoney.club este SCAM. Nu plătește!
Site-ul sa schimbat în uzmoney.win sau aqmoney.win.
Din acest motiv cream aceste advertoriale și probe pentru a informa cititorii despre site-urile SCAM.

După o cerere de 175$ mi-au blocat contul pe motiv că am fost inactiv. Fără motiv deoarece la 2-3 ore intram să verific referrali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

loading...
1link util